Sıkça Sorulan Sorular
Cevapları görmek için soruları tıklayın
Boratas'ın dünya çapında nakliyesi var mı?
Evet. Bu güne kadar Afrika ve Doğu Asya ülkeleri dahil 20'den fazla ülkeye ürünlerimizi gönderdik.
 
Biz ve lojistik ortaklarımız, müşterilerimizin bulunduğu her yere en hızlı, en güvenli ve en uygun maliyetli ulaşım yollarını bulmayı garanti ediyoruz.
Satış Sonrası Hizmetler Nedir ?
Satış sonrası, makineler proje sahasına gelene kadar nakliye süreci hakkında müşterilerimizi bilgilendiriyoruz. Teslimatla birlikte, teknisyenlerimiz ilk kurulum ve müşterilerin operatörlerini eğitmek için proje alanına gönderilecek.

Bu aşamadan sonra, bir yıl boyunca müşterilerimiz herhangi bir soru veya ihtiyaç duydukları destek için bizimle kolayca iletişime geçebilirler. Ayrıca Boratas Garanti Programı, satıştan sonraki bir yıl boyunca olası hasarları karşılayacaktır.

Ayrıca müşterilerimize ihtiyaç duyduklarında yedek parça temini sağlamakta; Böylece müşteriler makineleri uzun süre kullanacağından emin olacaklar.
Dizel Elektrik tahriki nedir ?
Hibrit Teknoloji olarak da bilinen Dizel-Elektrikli tahrik (DE), hem etkileyici performans hem de ekonomik kaygılar için mümkün olan en iyi çözümdür. Bu sistem üniteyi hem Dizel hem de elektrikle çalıştırma imkanı verir. Üniteyi her iki kaynaktan çalıştırma seçeneği sunan standart dizel veya elektrik güç hattı ile çalışır.
Nasıl teklif istenir ?
Projeniz için hangi makine ve modellerin gerekli olduğundan emin değilseniz, Danışmanlık Hizmetleri sayfasındaki formu doldurup gönderebilirsiniz, sonrasında satış acentelerimiz en kısa sürede, en uygun teklifi gönderecektir.

Ayrıca, hangi ekipmanı talep ettiğinizi zaten biliyorsanız, bize e-posta, telefon vb. herhangi bir kanaldan kolayca ulaşabilirsiniz. Satış ekibimiz size ilgili fiyat teklifini gönderecektir.
         
Makineler herhangi bir sorun yaşarsa ne olacak?
Bir yıllık garanti programımız, makinelerle ilgili olası sorunları kapsar.